torsdag 19 mars 2009

somewhere over the rainbow

GRATTTTTTULATIONER TILL VÅR ALLDELES EGNA ÄLSKADE NICOLE! Hoppas du haft en underbar dag med mig och dina närmsta. Jag älskar dig.

Underbar dag, underbar torsdag. Entré hade invigning idag och största delen av dagen gick åt till att springa runder inne i det där enorma centret med Nicole. En del nya galet bra affärer och en del gamla bra och lite mindre bra affärer. Gynning fanns på plats i morse, underbart roligt. Hon gav en kärlekshälsning till Talal, OM han kommer älska mig och Josse. Galet att se hans reaktion imorgon. Kvällen bestod av mys hos pågen och sedan bio på entré så klart med Andreas, födelsedagsgrisen Nicole, Älskling, Josephine och Freddie. Filmen fick blandade åsikter av mig. "En shopholics bekännelser" eller något liknade hette filmen. Småkul, glad film men inte någon "WOW, fan vad bra!" precis. Dock har jag inte spenderat hela dagen på entré som Nicole gjort. Det bar av till skolan vid ett för att ha nationella i engelska och spanskprov. Nationella gick relativt bra, hoppas på ett VG och spanskan kändes helt ok så vi hoppas på det bästa.
Imorgon blir det en runda på stan med de två bästa N&J. Vi kan bilda gruppnamn på "NAJ", "JAN" eller "AJN" höhö. W/e. Jag ska lämna in min telefon, se om jag kan byta. Jag älskar min telefon men är dö trött på att den går i sönder hela tiden. Därefter ska vi byta en tröja till Nicole, hon ska köpa en väska och Josse ska köpa skor. Jag ska ligga lågt eftersom jag inte får pengar förrän nästa vecka. Stackars mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHAH, JAG RÖSTAR PÅ "JAN" :D <3

Anonym sa...

hahaha auuuw du är s¨å söt! :D
jag älskar dig! JAN hade varit skoj ;) hihi <33