lördag 14 mars 2009

byta eller inte byta, det är frågan.

Visst är det inte bara jag som sänkt mig nu på gymnasiet? Visst är det inte det? Vi kan skylla på backaskolan, det kan vi verkligen göra. Men för min del så tror jag inte att det bara är det. Jag saknar stödet, någon som pushade på mig till att göra det bättre. Jag saknar det. Jag saknar att själv kunna pusha på någon till det bättre och jobba tillsammans med någon genom allt - alla lektioner osv. Sammanhållningen av att alla stöttade varandra. Jag saknar det.
Jag har inte det nu, det är inte alls samma sak nu. Kan man byta nu? När ettan snart tagit slut? Utan att få gå om? Kan man det? Är det jag vill? Jag kanske inte känner mig trygg när jag inte har den där personen brevid mig som kan stötta och pusha mig. Å, det är svårt. Jag vet inte vad jag vill. Eller vad jag ska göra.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt största stöd har sammankomst ikväll. Finns här <3

Anonym sa...

ja jag tror du kan byta, didde försöker ju de men vet inte riktigt om du får gå om de har ju med var du vill byta.
förstår vad du menar med stödet, inte ens mina lärare på skolan vill stödja mig utan trycka ner en, skit gymnasie!<3