torsdag 5 mars 2009

skjut mig eller döda mig långsamt

Vad fan är grejen med att studera inför ett prov, bli taggad för att göra det och sedan få reda på att min lärare har bitit av sin tand och akut åkt till tandläkaren? VAD FAN ÄR GREJEN MED DET? Spanska steg 3 kan ta sig någonstans och fara åt helvete. Har man bitit av sin tand, eller inte ens det, en flisa av en tand var det så är det inte akut. Man kan vänta upp till två dagar. Visst, bättre att få det gjort så snabbt som möjligt. Men hur egoistisk är man inte då om man vet att man har elever som väntar och när man VET att man har EN elev som ska göra ett prov. Jag har fan fullt upp 24/7 och om jag ska vara ärlig så är det spanskan som tar ALLLLLL min fucking tid. Aldrig lugn och ro. Barbara SKALL avskedas om hon säger att jag ska göra det inom närmsta tiden. Javisst, det är bäst för mitt eget bästa att göra det så fort som möjligt eftersom jag var sjuk när alla andra gjorde det. Men nu är det fantamig hennes ansvar, hon ska lägga in provet när det passar MIG och inte tvinga in det ngn annanstans. Och om det är längre fram i tiden så ska hon sitta och hjälpa mig till jag snappat upp allt vi gått igenom, så är det bara. Spanska är mitt inte prio 1 ämne, långt ifrån. Varför i helvete är det då det ämnet jag pluggar mest i? SKJUT MIG. Eller skjut inte mig, SKJUT HENNE. Och gör det snabbt. Det är inte rättvist mot någon i gruppen att ha henne som lärare, hon sänker oss alla. Hon sänker mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

auuw, lilla hjärtat! :/

Anonym sa...

Aha , bor du där :D?!
Ja, det är den! helt sjukt asså :O<3