onsdag 11 mars 2009

naturo kunscapo el pluggo

Ibland, bara ibland tycker vi om B. Hon ställde in provet och det tackar vi för! Det måste hänt ett mirakel med henne. Dock ligger jag på IG i spanska, hurra för mig. Klarar av allt förutom att prata och endast för det får jag IG. Tack! Nåja, det är väl värt att få G i det förbannade ämnet.
Äckel F hade lektion med oss idag igen. Det är sorgligt vad det är synd om honom. Men han luktar och det går verkligen inte att befinna sig i närheten av honom - det är omöjligt.

Jag har spenderat min onsdag i skolan till halv fem (ja, mitt scehma är stört ibland), därefter har det blivit lite studier. Naturkunskap närmare bestämt. Inte mitt bästa ämne, men har tydligen chans att få VG i det, SCORE. Eller nåt.. Prov i det har vi i alla fall imorgon, muntligt hur det nog ska gå till. Det kommer nog gå bra åtnimstone, har fått tips om hur jag ska bete mig och hur jag ska svara på frågorna. Aftonen bjöd på dans och därefter lite med studier och sedan blev jag fast framför denna tomburk.

Middagskul igår på Boomers med Nicole, Sebbe och Andy var vad tisdagen hade att bjuda på. Det njöt vi av. Det finns inget bättre än god mat och bra sällskap. Lite fotboll det är bara pricken över i:et. På tal om det, den 13:e april sätter allsvenska för Malmös del igång. Mff - Örgryte på Swedbankstadion - Huraaaay! Vi gillar det, vi älskar det och det kommer bli döbra.
Anyway, tog igen lite prat med Nicole och det tyckte vi om.

3 kommentarer:

Anonym sa...

det tycker vi absolut om! :)

Anonym sa...

Tack :) <3

Anonym sa...

ha en bra dag :)